GI Jane

Jag kände att jag nog också behöver ha en blogg, det finns så mycket skit att tänka på och diskutera här i världen och jag bara måste skriva ner mitt. Också måste jag ju visa lite vad jag gör på dagarna!
Är jag intressant nog för att ha en blogg tänkte jag först...Klart som korvspad kom jag på. Jag skriver blogg för min egen del, och jag tycker ju att jag är intressant...yezah!

Shoppat idag (som vanligt hrm) köpte bara black and white. Fuck yes!
Åsså träffade jag creware på stan, så det blev en liten GI sallad på Greven. Förbannat god!

Plus att jag har satt igång målandet av mina skor idag. Äntligen....Bara å klottra på!

Är det något jag måste göra denna veckan så är det att avsluta alla illustrations grejer jag håller på med. Ska bli!

Pez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0