Pannekaga

Trodde inte kvällen skulle ha så mycket att erbjuda, jag var fullständigt nöjd med att bara ha mina pannkakor som sällskap.
Men  fick ett ryck och det blev utgång i alla fall. Gick den långa vandringen till Långö, som by the way inte var så jävla lång(!)
Drack Heineken, snacka och lyssna på skit.
Nivå nästa, galet mycket folk as usual. Dansade tom! Helt crazy!
Stod i kebebkön till Michels och när man äntligen fick sin mumsiga burgare och gått hem för att sätta tänderna i den hade klockan hunnit bli halv 4. Kollade lite tv och somnade sen vid halv 5 med vatten på nattduksbordet.

Det var igår!

Idag tvättar jag lite, skulle vilja gå och köpa brännskivor, kanske orkar sen. Och egentligen skulle jag dammsugit med, men så vuxen har jag nog inte blivit ännu...

Hjärttoalettpapper

I like it soft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0