Brum brum brum

image73

"Att få tillhöra något man annars inte tillhör för en dag"

Enduro SM på Njurundas banor, hur kul som helst. Stod mest och var imponerad och gapade hela dagen, jag som knappt kan cykla utan att bli en trafikfara.
En helg som  gick otroligt fort, och som till större del spenderades i en Renault Trafic med två andra lustigkurrar. Närmare 8 timmar av den iaf. Man börjar alltid tänka väldigt poetiskt när man åker bil så länge har jag kommit på...

Det bästa var att jag fick träffa Mulle i en och en halv dag!
Men den 5:e får jag träffa han några dagar till, och det är BRA!

Usch, har verkligen skrivkramp idag. Men var tvungen att tvinga fram några rader efter en sån fin helg.

"Jag kommer aldrig bli så blasé att jag slutar titta efter polisbilar och ambulanser"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0