En ny raring i stan

Japp, nu är jag här. I Stockholm, fortfarande i ett stycke.
Så fort jag får internet i mitt lilla rum ska jag visa mina blommiga tapeter, min skolåda och namnet Betty klistrat på dörren. Den jobbigaste delen med flytten var såklart att lämna alla mina peeps där hemma, jag lider av separationsångest. Men nu är jag iaf installerad både i mitt nya hem och på praktikplatsen, och kommer förhoppningsvis att få mer att göra för varje dag jag är en Raring. Vädret är strålande vackert och allt man vill göra är att strosa runt i den vackra staden, det är också då man kommer på att "oj jag bor faktiskt här". Än sålänge är man klart lite ensam om kvällarna, men snart lossnar det. Och för de ensamma kvällarna har jag min tv, dvd och telefon till förfogande. Så det går ingen nöd på mig. Klockan 10 ska jag vara med på ett möte med australienare så I´d better work on my english.

G´day Mate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0