"Men det är så jag känner och man ska säga vad man känner"

Om jag hade lagt mig ner på golvet nu så hade magen varit min högsta punkt.
Efter en monsterfika med både toast och chokladboll&latte ser det ut som om jag är havande med femlingar.
Minst..
"Det känns som att magen går först också kommer jag efter"

Så, back to reality. Idag måndag. Började 9 slutade 6, fy fan...
Är det så här man kommer jobba de kommande eller tom de resterande åren av sitt liv?
Vem kom på att en normal arbetsdag har 8 timmar?
Vi sätter alltid oss själva i skiten, och kommer på en massa regler och normer man "måste" följa.
En annan sak är till exmpel att man ska hålla kniven i höger hand.
Vem har sagt att man inte kan ha den i vänster hand? Varför måste höger vara rätt?
Just för stunden kan jag inte komma på fler exempel att skriva ner, typsikt. Men annars kommer jag på sån skit hela tiden.
Japp nu har jag ventilerat klart

Nej fan, nu låter jag alldeles för bitter och tar därför fram min solskens sida!

Saker som är bra just nu:
Varma kvällar
Vårmarknad & Siesta i helgen
Det står vindruvor på min vask
Jag har en Mulle att sakna
Halloumiost
Bra skit på tv
Silver nagellack och silver solisar
Den prickiga tröjan jag hittade i ett skåp

Nog med good stuff för idag, måste spara lite så jag överlever veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0