Singing in the rain

Värför måste det alltid regna just de 10 minuterna det tar för mig att gå hem från skolan ?
Det börjar bli löjligt nu!
Igår började det precis när jag kommit utanför dörrarna i skolan och regnade hela vägen hem till min dörr, när jag sen gick ut 10 minuter senare var det solsken. Grr! Och idag började det regna halvvägs hem på lunchen, men när jag gick tillbaka kom inte en droppe. Det slutar inte där, det började dugga även när jag slutat för dagen och skulle köpa tröjan av traderatjejen. Jag är utsatt. Världsliga problem är de mest irriterande.

Version2.0 av min portfolio kom upp idag! Check it out
amheni.se

Nu har jag min tröja äntligen, fan vad jag är äckligt nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0