112 sidor senare

Efter lång väntan och förväntan fick jag sätta tänderna i Harry Potter och Dödsrelikerna. Och gudarna ska veta att jag har väntat på slutet av historien alldeles förlänge. Den som väntar på nått gott får alltid vänta förlänge.
Om en stund ska jag springa iväg och hämta Mattias på Centralstationen, men det vet han inte om än. Han tror att han ska åka alldeles ensammen hela vägen hem till mig. En MiniSurprise skulle man kunna säga. En ganska lam sådan men det bryr jag mig inte om. Livet leker iaf just nu och inget hade kunnat vara bättre. Ibland känns allting bara så jävla bra, och det är jag värd.
Häromdagen var jag hemma hos Josefine och fick äntligen se hennes lägenhet. Grön av avund klev jag in i hallen och damn vad fint. Så vill jag också ha det! Mysig egen lägenhet mitt i smeten som man får inreda helt själv.
Me would really like. Roger that!
image173

Kommentarer
Postat av: fine

tisdagstradition? promenadtisdag? Ugly bettan och DHW med lite musli och sojamjölk? :)

2007-11-23 @ 22:14:14
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: jagsjälv

Fine, jag älskar traditioner. Och musli :)

2007-11-25 @ 20:01:47
Postat av: E

Jag läste den sista harry potter boken på engelska , jag kunde inte hålla mig (: Funderar på om jag ska läsa den på svenska också ...

2007-12-01 @ 16:41:11
URL: http://elliiibelliii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0