A bag of Joy!

Igår bar det av till The English Shop på lunchen, för inhandlande av Jelly Belly Beans och en massa annat mysigt såklart. Väl inne i Söderhallarna, efter lite panikartat hissåkande och letande hittade vi affären. Paradise!
Jelly Bellys, Dr.Pepper, Pop Tarts, Froot Loops, Oreos, Fluffy Marshmallow ja allt man kunde tänka sig.
Jag och Kajsa attackerade såklart Jelly Beans väggen först!
Jag ska dra med mormor&morfar och Elin dit, skitkul ställe.

Nöjd med mig själv för att jag är en sån utmärkt Googlesökare, och hittade allt detta härliga. :)
image117
image118

Kommentarer
Postat av: cajjan

OUH! jag vill också gå dit!

2007-10-09 @ 20:06:38
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0