Helgen som gick

Mommo&Moffis,Elin,Restaurang Movitz, Debaser, Fanfarlo, Öl, Vin, Falafel, Hotellfrukost, Shopping, Monki, Sivletto, Singing In The Rain, Oscarsteatern, "Rockbar", Ola&Simon, Rabarberpaj, Chailatte, Springande kors och tvärs, Skratt, Galenskaper och Mys.

På 3 dygn har jag inte varit ensam längre stunder än toalettbesöken. Och det har varit skitkul. Stort plus att jag och Elin fortfarande är som Bill och Bull och avslutar varandras knäppa meningar.  Singing in the rain var bättre än förväntat fastän våra platser var shittyassbad. Och maten på Movitz var jagvillaldrigslutaäta-god.

Jag önskar bara att mina fina kära kunde stanna längre och att man kunde förlänga helgen några dagar.
Nu väntar jag bara på att Elin ska komma hem till Markaryd och lägga upp helgens alla bilder, så att jag givetvis kan sno dem och lägga upp dem här :)

Kommentarer
Postat av: cajjan

en skvätt cinnamon syrup (espresso house) makes the chai fly ;D

2007-10-08 @ 15:29:52
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0