Meningslöst ordbajsande

Min blogg fylls med ännu fler tomma löften känner jag. Blir inga helgbilder after all, de som är intresserrade av helgens bravader får helt enkelt bege sig till imused.bilddagboken.se. 


Om två veckor är det nog läge att åka hem till metropolen Markaryd igen. Skönt! 
Flera dagar med mammas mat, min säng, Charlie, Oliver, Kotten, familj, vänner och Mulle. 

Nytillskottet i familjen är Kotten, min brors nakenhund. Han har jag nog glömt att skriva om. 
Han är i alla fall skithäftig och inte alls rälig som jag trodde att han skulle va. Tufsig vit päls lite här och var och små plirande ögon som kräver uppmärksamhet hela tiden. 
Jag är nog lite kär i den finger-bitande inte-ännu-rumsrena krabaten.

Nu är det jobbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0