Rundgång Vegoburgare & Woodstocktanter

Igår bjöd kvällen på Division of Laura Lee spelning, bra ös.
Käkade shysst mat innan med den tatuerade duon och drack öl (vad annars!?)
Det finns så grymt blandade och säregna karaktärer på spelningar, som vi konstaterade igår.
Det enda jag kunde koncentrera mig på var en medelålders kvinna (det låter snuskigt ja) som hade fastnat i dancemoves från 1967 när det var modernt med crazyfrissigt naturbarnshår och böljande batikkläder. Att människan sen inte hade ett uns taktkänsla i kroppen hjälpte inte till. Dansen kan sammanfattas med sporadiska ryck och ticks. Jäjä kul för henne att hon kunde släppa loss.

Nu sitter jag och myser med Audioslave och väntar på att klockan ska bli tio i ett.
Då är det dags för Chutney lunch och chokladmässa med Manda.

Nu har jag ventilerat klart för den här gången. Over and out.

Kommentarer
Postat av: cajjan

hur mycket choklad åt ni då?

2007-10-14 @ 22:02:24
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0