Smällkarameller och julkalender

Okej, jag vet att det är lite tidigt för att börja snacka om jul och allt som hör till. MEn det bryr jag mig faktiskt inte om!
Jag älskar julen, och jag vill att den ska vara länge, så därför börjar jag traggla om det redan nu. Och mitt nya projekt är att fundera över vad jag kan tänkas ha för pynt på jobbet till jul. Vill ha nått fint och julkänsla-givande på skrivbordet. Kanske en av de små tomtarna min kära mamma skickade upp till min namnsdag?

Det finns så mycket mysiga ord som tillhör julen, och jag samlar ju på mysiga ord :)
Julkalender, smällkaramell, julgran, pepparkaka, lussebulle, tomte, julklapp, tomtegröt, snö.
Fast jag tycker iofs om de här orden så mycket för att det är namn på saker som jag tycker om mycket, så det är lite fusk.

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0