11 timmas sömn

Efter en kväll av vin, tv-spel, Entrapment och Bad Religion var mina ögon så röda att de kunde liknas vid coctailtomater. Sjukt trött och sliten. I väntan på tunnelbanan var jag tvungen att sitta och vända och virda mig för att inte somna. Det kändes som en evighet att ta sig hem till Söder där sängen väntade. Väl där tog det inte många sekunder innan ögonlocken föll ihop. 11 timmar senare vaknar jag pigg och utvilad. Skönt.

Om ett tag ska jag bege mig in till stan för en fika med min gamla roomie Josefine. Min kropp skriker efter latte, och kanske en bit mat. Mmm. Hejrå.

Kommentarer
Postat av: cajjan

naaw, tröttis-amanda ;)

2008-04-13 @ 13:22:29
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0