Min dag

I min ensamhet vandrade jag runt i National Muséets pampiga salar. Där fanns Lautrec utställningen, jag blev helt såld vid första tavlan. Åh.Fint. Efteråt tittade jag på antika slottsmöbler, en vacker dottningsäng, gamla utsirade skåp, sejdlar i silver och tillsist köptes en Lautrec-anteckningsbok. En fin inspirationsdag. Men en ensam sådan. Innan jag tog tunnelbanan hemåt inhandlade jag förnödenheter till kvällen. Och ensamvarg som jag är består antagligen kvällen av någon random film och en balja te. I detta nu saknar jag mitt Markarydsliv. Hoppas på en bättre dag imorgon. Förnödenheter:
image431

Kommentarer
Postat av: cajjan

riskaksflickan (:

2008-04-12 @ 13:15:07
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0