Också spelar vi lite biljard

Igår kom Ola och David och hälsade på. Helt impulsivt och najs. Det blev tillsist ett stopp på något random biljardhak med någon dryg kille i baren. Jag blev lite sugen på att lappa till honom, men sånt får man ju inte göra! Under kvällen konstaterades det i alla fall att jag är sjukt dålig på biljard. Pinsamt dålig. Så dålig att jag klippte till lampan med stöten, istället för bordet då som är att föredra. Ännu en sport att stryka från listan. Fy!
image450
image451

Kommentarer
Postat av: cajjan

jag brukar sparka istället, det är mer oskyldigt. sikta på smalbenet och var beredd på att fly.

2008-04-19 @ 16:36:47
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0