Pusta ut

Nu har jag tid att blogga igen. Sitter ensam på jobbet efter en hektisk arbetsdag, eller efter tre hektiska arbetsdagar för att vara exakt. Jag älskar när det är mycket att göra! Och när man har eget ansvar, då känner man sig lite småviktig. Det gillar jag. Arbetsveckan gick på ett kick.
Mitt i arbetskaoset hittade jag en godbit i en gammal låda. Jag tror någon knäppskalle hade fått för sig att den var värdelös och skulle slängas. Men det satte jag snabbt stopp för! Så nu får den gamla klassikern vila på min favorit sjal.
You just have to love and cherish old Walkmans!
image422

Kommentarer
Postat av: cajjan

åh, WOW! :D

2008-04-09 @ 19:47:00
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0