A beautiful day for a tattoo?

Trots en förkyldning som rusar runt i kroppen klarade jag av helgen ganska smärtfritt. Förutom en nära-svimmnings-attack i tunnelbanan och grym hosta. Hursomhelst. En fin Oskar kom och hälsade på mig i mitt lilla rum, vi drack öl med Beppe som skulle åka över Atlanten till Canada, och Sthlm Ink Bash besöktes både en och två gånger. Med en ny piercing som resultat. Mjau. Och min fot är för liten för min fina tattoo-idé. Tydligen. Vilken nitlott. Just nu sitter jag på jobbet med Kajsa som sällskap och ska vara lite produktiv. Har jag tänkt. Sen ska jag slacka resten av kvällen, och sakna en viss grabb. Voff.

Kommentarer
Postat av: cajjan

oh herrroooo... ;D mjau! det är kallt hos raringarna.

2008-08-31 @ 15:09:55
URL: http://helloass.blogg.se/
Postat av: Beppski

Å! Lille Oskar, min älskling :D



Klart jag vill se bilder på mig själv, så egotrippad jag är :P Hahaha!

2008-08-31 @ 20:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0