Fin vit katt

Ett tips. Gå aldrig till frisören bakfull. Det funkar faktiskt inte alls. Men nu är det gjort i alla fall. Min frisör heter Elin och passade mig så jävla perfekt. Jag är blond som en albino på vissa ställen och pissgula på andra. Det var det bästa vi kunde åstadkomma efter bara en behandling. Det är ju tydligen en process att bli så vithårig. Jaha. Den svarta slingan är numera rödbrun, vi fick inte bort den mer än så. Det kan tyckas att jag borde vara lite bitter, men tvärtom. Jag är asnöjd för det är betydligt bättre än innan.
Tveksam blondering.

Kommentarer
Postat av: fine

waahh! det va andra bullar det, fan va grann du är!!

2008-08-16 @ 18:05:51
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: elinfisen

fan vad snyyyyyyyyyyyyggt asså!!

måste komma till dig snart igen :D

pussisar <3

2008-08-19 @ 15:18:15
Postat av: Amanda

Elin kooooom till miiiig! NU

2008-08-19 @ 17:52:58
URL: http://amheni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0