Tjugofjärde augusti

Jag har haft en kalasfin dag idag. Spatserade upp till stan, där jag hittade både en karamellburk och en körsbärsklämma, och sen vidare till Hötorget där jag hittade en Kajsa. Vi satte oss på konserthustrappan och spelade yatzy i solen. Jag briljerade som vanligt och kastade iväg en tärning som olyckligtvis hamnade i en killes byxor. Han blev väl inte jätteglad över det kanske. Hoppsan Kerstin. Nu sitter jag i mitt riktigt ostädade rum och funderar på att ta tag i saken. Men njae, det blir nog en film istället.

Och ni vet väl att sensommaren har kommit nu va? :)

Kommentarer
Postat av: cajjan

och sensommaren är något av det finaste som finns. nu börjar tiden för ännu mer vin och öl på uteserveringar, med start på onsdag.

2008-08-24 @ 20:07:07
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0