still something left to save

Sömnlös, fy fan. Var kom det här ifrån? Jag spretar år tusen olika håll, och skulle behöva en stor röd rosett för att knyta mig samman. Ungefär. Tankana rusar runt. Fantiserar om den där killen som inte ens finns, är arg på migsjälv mest hela tiden, undrar hur allt kommer bli tillsist och är allmänt bitter. Viktångest, ängslighet, självömkan, avundsjuka och frustration. Samtidigt som jag inte tycker att sånt trams tillhör mig. Jag är enkel. Inte enkel som i simpel, utan enkel som i lättsam. Lättsam och glad. Glad och..ja, vafan är jag, härlig? Att vara negativ är inte alls min grej. Shape up.  Allt resulterar i alla fall i att jag sitter sömnlös en torsdagsnatt och söker efter någon sorts klarhet. Men jag vet att den inte finns. Inte nu. Ta ett fast tag i kragen nu Amanda, och ryck.

Kommentarer
Postat av: A

No youre not! Amaaaanda då =)

Fast som ett sorts svar på allt skulle jag nog säga.

Vafan det är vinter, mörkt och funkyfreshlöst i sthlm.

Alla få vi små bakslag då va! hihi.

Stor julkramen från malta!

2008-12-19 @ 08:51:31
Postat av: Angelica

No youre not! Amaaaanda då =)

Fast som ett sorts svar på allt skulle jag nog säga.

Vafan det är vinter, mörkt och funkyfreshlöst i sthlm.

Alla få vi små bakslag då va! hihi.



Stor julkram från malta!

2008-12-19 @ 08:52:10
URL: http://tallyhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0