Att äta frukost på jobbet

Det är något av det bästa som finns! Gick inom Konsum och köpte goda frallor, ost, mjölk och ett nytt chaite. Fixade iordning en ordentlig latte, tjoffade upp en bulle och slängde ost på den. Och nu sitter jag och njuter. Att inte äta frukost hemma gör mitt tidsschema grymt mindre pressat.
Igår var jag som bekant på H&M med Fine och istället för att bestämma mig för antingen en blå eller svart klänning hittade jag en helt ny! En svart liten bakelse. Dock lika dyr, dumt. Ska dit på lunchen och prova den igen. Prova = Köpa?
Utmaningen "Prova det fulaste plagget du kan hitta" slutade oväntat. Medan jag drog fram en rosa och svartprickig sliskig blusliknande sak ur det mörkaste hörnet i butiken, hoppar Fine fram med en tillsynes helt okej klänning. "Kolla vad ful!" Ja? Bäst att spela med tänkte jag :) Men även fina Fine kom på andra tankar när hon drog på sig sitt val. Och nu finns det tankar på att köpa "den fulaste klänningen". Själv brydde jag mig inte ens om att prova den hemska blusen. H&M:s jävla provrum är på tok för varma och man vill inte spendera en enda extra minut där inne. Puh. Vem vill prova kläder och svettas som en gris samtidigt? Not very attractive.

Ikväll är det Californication. Yay!
Nu ska jag fortsätta mumsa på min frukost.
Good mornin to ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0