Jag är datorlat

På helgerna är jag sjukt dålig på att blogga, eller ens starta datorn. Men efter en bra dag som denna måste man ju klottra ner något i alla fall. Fika på Blå Lotus, vi satt i fönstret. Nu är det gjort! Inte så mysigt som jag föreställt mig. Lite för trångt och alldeles för varmt. Puh! Men på chokladbollen, snickerskakan, latten, colan och Cajsa fanns det inget att klaga på! Lite FP snack och mycket skitsnack om världsliga ting, det gillar vi. Efter fika följde en liten shoppingtur. För mig som äger 200pix tills den 25:e var det en psykisk påfrestning. Men födelsedagspengarna jag hade med mig gick åt till fina saker, trots fattighets-ångest. Imorgon har jag ett bildinlägg planerat som visar alla helgens aktiviteter, eller nja lite av dem i alla fall. Nu är det dags att stänga av Bella för den här dagen.

Hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0