Storebroren

Ikväll kommer min käre broder David till storstan. Visserligen inte för att hälsa på mig utan för att gå utbildning. Men han ska i alla fall uttnyttja mina exklusiva 15 kvadrat som sovplats. Vilken tur att han har mig va?

I helgen vill jag följa med Fine till Andy Warhol utställningen, jättegärna, but no money no play. CSN har fortfarande inte fattat beslut om jag ska få pengar eller inte. Vad fan har jag gjort dem egentligen? CSN står inte högt på min gillar-lista just nu ska de veta. Fnys. Usch ja. Att vara beroende av att någon kontorsmänniska ska stämpla OK på ett fjuttigt papper som heter Studieförsäkran är inte min drömtillvaro direkt. Jag ska starta ett eget lättsammare substitut till CSN när jag blir stor. Varför ska det vara så krångligt? Ja ja, vad är väl en bal på slottet. Jag ska inte tänka på det mer och bara tro att det löser sig till slut. För det gör det ju alltid, right?

*trumvirvel* Hepp!

Storebroren (sorry Marie och David för bilden, jag har snott den någonstans)
image350

Kommentarer
Postat av: fine

oj! hulken! :)

2008-02-22 @ 11:33:18
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: cajjan

åh men HERREGUD, har du inte fått pengar än?!

2008-02-22 @ 13:00:19
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0