Vem tog mina naglar?

Måndag morgon. Igen. Behöver jag säga mer?
Var så trött att jag knappt kommer ihåg hur jag kom till jobbet, men nu sitter jag här.
Igår kväll var det manikyr på hög nivå, och det slutade med genomskinligt nagellack (hör och häpna!) istället för det sedvanliga svarta. Resultatet av det är att jag knappt känner igen mina egna händer, det var längesen de inte hade någon onaturlig färg på sig. Spookey!
Men snart är det lunch, och jag är redan hungrig som en varg. Graow. Quinoapasta, halloumi och tillhörande sallad står på menyn. Och jag har längtat efter den sen igår kväll när jag lagade den och packade ner den i matlådan. Food Freak!

Snart ringer mat och sov klockan...Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0