08.37

Ja, då vaknade jag. Smått panikslagen och oförstående. Vad hände? Hur kunde klockan bli så mycket? Same lame story. Vaknar av alarmet 07.00, snoozar en gång, och stänger sen av alarmet helt och hållet. Av misstag givetvis. Egentligen skulle jag ju bara snooza en gång till. Där fick jag för min lathet. Istället fick jag rusa upp, slänga på mig första bästa klädesplagg, borsta, platta, sminka och ta tag i matlådan för att sedan ge mig ut på den korta men kalla promenaden till Raring. Tur att man inte sitter på något vanligt 7 - 4 kneg där det blir sura miner om man är en halv sekund sen. Puh! Så ja, nu sitter jag här och trycker ner kaffe i min hungriga mage. Frukost hade man ju inte en chans att hinna med, och det börjar redan kännas olidligt tomt i skattkistan.
Någon som har en dublon?
Helst med ett glas mjölk till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0