Enough!

Nu får det vara nog. Jag har noll självdiciplin! Jag har lovat mig själv tusen gånger att ta tag i mitt liv och leva det nyttigare. Sluta småät en massa skit och börja promenera! Tusen gånger har jag blivit arg på mig själv för att jag aldrig håller vad jag lovat. Det är ju ändå min egen hälsa och mitt eget välbefinnande det gäller, ska det vara så jävla svårt? Jag behöver verkligen någon eller något som peppar mig och håller mig on track.
Sen tror jag inte på att ha "strikta" matvanor heller, man ska unna sig fika med vänner eller pizza till filmkvällen. Men inte alltid. Det här håller ju inte. Någon som kan ge mig en mental örfil och kasta ut mig i promenadspåret?

Kommentarer
Postat av: fia

ba göre så kanske vi ses där skulle ju va ball att inte ta fel på personen denna gången haha

2008-01-30 @ 10:05:38
URL: http://www.sakandetga.tjejsajten.se
Postat av: fine

ha! jag tänkte på det igår, att vi kanske kunde klämma in en 30 min promenad innan du går till jobbet. Bra morgonenergi!

2008-01-30 @ 10:07:35
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Anonym

visstfan! glömde säga att jag fixat två fribiljetter till dig om du vill hänga med mig till friskis! :D

2008-01-30 @ 10:08:13
Postat av: Angelica

HAHA, jaa på smällen är fun som bara den... va dock bakis när jag såg den så va så där inne i den hehe. promenera och äta bra säger du... hade jag bott med dig så jävlar had edu fått lära dig den hårda vägen! hehe. vatten och bröd + 3 timmars träning! haha ne men
jag kan ju tvinga dig de få dagarna jag är hos dig =)

2008-01-30 @ 12:32:23
URL: http://tallyhoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0