Triss i skor

I helgen köpte jag det tredje paret i min trio. Kommer det att sluta som ett helt fotbollslag? Jag älskar de här jävla skorna. Modellen är den ultimata, jag spenderade en hel sommar med att leta efter just sådana skor. Helt enkla bara, inte en massa ryshpysh. Också hittade jag dem på det simplaste stället! H&M! För hundra spänn no less... I jakt på ett par likadana fast en högre modell hittade jag de randiga, och hittar man skor för etthundra riksdaler så köper man fan dem. Och tillsist ett par i fuskskinn, kan vara bra nu när det är blött och trist ute tänkte jag. Suveränt. De sistnämnda gav mig iofs ett envist skoskav vid första användandet, jag anser det vara mitt straff för girighet. Tur att jag precis hade köpt söta plåster på Happy. De hjälpte mig igenom en hel dag till i samma skor. Men tillbaka till ämnet! Jag har ju hittat fler! Den höga modellen jag ville ha från början (i både svart och vitt), ett par mönstrade vitsvarta, och blommiga. Hur kommer det här att sluta? Jag kan inte stå emot, jag har ingen gräns!
image296

 

Kommentarer
Postat av: cajjan

haha köp allihopa :D

2008-01-23 @ 23:01:27
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: fine

go köphysteri!! =)

2008-01-24 @ 08:36:08
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: Matte

De räcker nu! =)

2008-01-24 @ 17:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0