Vad fan hände 2007?

Ja, det är tråkigt med listor. Och ingen brukar byr sig om dem. Men den här gör jag mest för min egen skull, för att komma ihåg vad fan som hände 2007. Så ni är ursäktade om ni inte läser möget.
Och jag listar inte efter vad som kom som nyheter eller vad som var "inne" 2007 utan vad jag lyssnade på, tittade på, köpte, gjorde och använde 2007.
Got it?

Årets Låt: DAD-Sleeping my day away, The Kooks-Naive, The Dastuns- Mtfkr from hell och så jädrans mycket annat.
Årets program: 2 1/2 men, My name is Earl, Scrubs.
Årets Bok: Harry Potter och Dödsrelikerna
Årets Film: Dålig koll...
Årets Dricka: Heineken
Årets Plagg:
Leggings
Årets Byxor: Svarta Top Shop jeans
Årets Sneakers: Egenmålade converse-wannabes
Årets Klocka: Enkel svart Ur & Penn klocka
Årets Doft: Anna Sui-Secret Wish, Sockervadds parfymen
Årets Smink: Diorshow
Årets Blogg: Min egen föddes
Årets Flipp: Stockholm och Raring!
Årets Flopp: Självdisiplinen!
Årets Resa: Typ Stockholm fram och tillbaka alldeles för många gånger.
Årets lärdom: Alot
Årets stilikon: Ikon var väl att ta i, men Lindsay Lohans garderob skulle jag vilja lägga vantarna på.
Årets Nyårslöften: Självdisiplinen!

Som vanligt kan jag inte minnas längre tillbaka än någon månad. Man borde skriva detaljerad dagbok. Shait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0