Week-end!

Mulle var hos mig! Mycket mat och mycket mys denna helgen med andra ord. Jaa, jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. Bara att det var tråkigt när han åkte hem ikväll. Ja...fy.
Shopping blev det iaf, fastän jag inte har några pengar att shoppa för. Jacka och skor! Woh! Happy!
Också har jag äntligen lagt vantarna på den STORA lyktan från Indiska som jag har velat ha i år och dar. A tiny bit more expensive än vad jag trodde, men det var den värd. Samma sak med jackan men jag kunde inte lämna den i affären helt själv. Och skor. Igen, jag vet. Nu har jag tre par i samma modell fast i olika tyger. Jag är lite dum i huvudet.
image287

Matte var också duktig och köpte skor. Jag skulle vilja säga att jag inspirerade honom. Fast sanningen är nog att mina dåliga vanor smittar av sig. Stackaren...
image288

Kommentarer
Postat av: fine

allt va fint men jackan var ÄCKLIGT fin. =)

2008-01-20 @ 22:20:31
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0