Anyone out there?

Min hjärna har slutat fungera. Smålands tysthet och stillhet tar död på all tankeverksamhet. Det är en skön kontrast till Stockholms hektiska puls och stressade människor men vafan. Lite stress är bra för en? Jag längtar efter att sitta på medborgarplatsen dricka en öl och titta på alla konstiga människor. Inte bry sig om att "grannens ungar har minsann varit uppe hela natten" eller " har ni hört vilka som ska skiljas". Bara skita i andra, dricka min öl och snacka skit. Cajsa, jag saknar dig också.


Kommentarer
Postat av: fine

kom hit och stressfesta imorgon! Vi längtar efter dig! :D

2008-06-19 @ 11:36:54
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Kajsa

Och Stockholm saknar dig och dina uteblivna rrrrrr :P

2008-06-25 @ 09:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0