Ja Jävlar

Nu har jag landat. Wow, jag vet inte ens var jag ska börja. Efter en plågsam vecka i Karlskrona blev det fest, på fest, på fest. Och eftersom jag ska spendera min sommar som en tonåring klagar jag inte. Bara tanken på att aldrig mer behöva sätta sin fot på Hyper jag mig lycklig och festsugen. Puh. Hursomhaver. Sofia och Emma ställde till med examenslajbans i fredags (med hjälp av mamma), full fest på Hallarydsvägen 10. Dagen efter blev det öl på landet. Dagen efter blev det ölpicknick på Sofias gräsmatta. Och det är så jag vill leva restan av sommaren. Med öl och noll måsten. Fast bloggen får ju lida för det. Sorry, jag ska bättra mig...


Kommentarer
Postat av: cajjan

men nej amanda, det var en lite bra vecka också..! viktigt.

2008-06-17 @ 19:31:37
URL: http://helloass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0