Back at Wörk

Ja, igår var jag på plats på Raring igen. Men fick spatsera hela vägen till Bruno Gallerian, för det är där vi huserar numera. Känns sjukt lyxigt och det var roligt att träffa alla Raringar igen. Men det är fortfarande lika vemodigt att tänka på alla man lämnade i Mrd. Varenda gång ska det svida. Och det gör inte saken bättre att jag numera vantrivs där jag bor. Efter diverse incidenter känner jag bara att jag vill ta mitt pick och pack och flytta in någon annan stans. Typ NU. Jäjä, snart ställer jag om till Sthlm´s mode igen och tänker inte lika mycket på hur jävla bra jag hade det hemma över påsken.

För att strö salt i såren är pappa och värmer sig på Cypern medans en annan får huttra sig till vansinne i ett kallt och snöigt Sverige. Kom sommar, kom till mig.

P.S. The Kills spelar på Debaser den 29:e. Gå med mig? Det vill säga om jag inte tar en Tradera-biljett hem till Småland igen för att närvara vid Elins 20års fest. D.S.

Kommentarer
Postat av: cajjan

bostaddirekt.com för helvete. det är dags nu amanda.

2008-03-27 @ 15:56:49
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: cajjan

nu har jag bloggat. kolla, kolla!

2008-03-27 @ 16:47:41
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: Angelica

Nu tycker jag att du kan svara mig, maila maila maila =) yeeey! hehe ne hade lite tid over sa jag bara skriver valdigt meningslost just nu ...dumdidum.. jag ska ata tacos strax, gytta! jaa nee hor av dig! puss

2008-03-28 @ 05:24:01
URL: http://tallyhoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0