Ola 23 år

Igår var det fest igen. Alltså det är mycket festande i Mrd, men sen och andra sidan vad finns det annars att göra här? Det var iallafall Ola som fyllde 23 och han var vänlig nog att bjuda in hela Markaryds befolkning på fest. Som vanligt hittade jag diverse skumma bilder i mobilen idag. Där jag lyckas få med både en snörpig pussmun-min på alla bilder och signalerar peace-tecknet till höger och vänster. Men tja, vad är en fest utan peace-tecken? Provade även på Guitar Hero på förfesten, and Im hooked, sjukt kul. Jag har som vanligt varit lite anti Guitar Hero bara för att alla andra snackar om det så jävla mycket. Men ja, nu förstår jag värför de snackar om det. Wow.

Bildbevis. Märk väl pussmun och peace tecken. Puss!
image387

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0