A good day for picnic's

Nyss uppstigen med hela huvudet fyllt av mat. Eller förhoppningar om mat kanske man ska säga. För jag tror det är ganska omöjligt att verkligen ha mat inuti huvudet. Well well. Jag vill gapa stort och käka lunch på Chutney. Mums.

Förövrigt väntar en fin dag utanför fönstret. Jag skulle vilja promenera hela Stockholm runt och bara insupa luften, våren, parkerna och människorna. Och när man har gjort allt det kan man bara slå sig ner på en filt under en korkek någonstans och lukta på blommorna. Åh, jag tror jag klär på mig nu.

Kommentarer
Postat av: cajjan

jag skulle nog vilja säga "fuck off and die" om hela den här peermarkinggrejen. fika imorgon ändå?

2008-05-25 @ 01:26:47
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0