Det där med felmeddelanden

En annan sak. Mitt flyg var försenat i nästan en timme. "Fine, körigt idag liksom" tänkte jag. Och när alla väl kommit in i planet börjar de be om ursäkt på alla möjliga språk och fjäskar för passagerarna. Det kan jag föstå. Men vad jag inte förstår är varför de tvunget ska berätta varför planet blivit försenat. "Vi har problem med balansen" eller whatever det vill väl inte jag veta!? Det känns ju inte speciellt tryggt att planet inte har lyft för att det är något fel på det. Tur att man inte är flygrädd. Kunde de inte bara ha hittat på att det väntade in något annat plan eller att kaptenen hade försovit sig? Ja herregud, svenskar är för ärliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0