He sings for me

Jag har inte ens ork nog att försöka få fram hur mycket jag tycker om The Kooks, eller hur brutalt mycket jag lyssnar på dem. Inte en aning hur jag ska formulera mig för att ni ska förstå. Jag vet inte ens om ni behöver förstå. Varje dag, varje kväll. Varje timme, varje kvart. De sjunger och spelar rakt in i hjärtat på mig. Gång på gång hittar jag en ny favoritlåt och då man tror att det inte kan bli bättre höjs nivån ett knapphål till. Jag blir som en besatt tonårsflicka och har inte känt så sedan jag hittade Silverchair för många år sen. Och jag blir lika kär i Luke Pritchard som jag blev i Daniel Johns. Löjligt kanske, men så är det.

Efter jobbet ska jag stampa in på PetSounds och köpa Inside in/Inside Out och Konk. Tänk vilken lycka. Jag kommer ihåg när jag snubblade över Naive för två år sen och bara dog lite inombords för att det var så bra. När ska jag få se dem?
image513

Kommentarer
Postat av: fine

du får se dem på arvika med oss!;)

2008-05-26 @ 14:50:37
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0