It's a beautiful day

Dagen börjar fint. Jag spiller en nygjord, väldigt varm och väldigt stor, latte på hela migsjälv. Plus golv, ritplatta, stol och grannens skrivbord. Hoppsan. Nu har jag alltså världens största kaffefläck på min fina tröja som jag handtvättade igårkväll för att jag inte ville att trycket skulle paja. Hrm. Jeansen behövde iofs tvättas. Minuset med de är att de är rocknroll slitna med en stor reva på innerlåret, och där letade sig kaffet in. Ajsominihelvetesjävlafan! Jag är brännskadad för resten av livet. Nu ska jag sitta här och torka, samtidigt som jag ska försöka hålla den nya latten i koppen och ingen annanstans. Blargh.

Kommentarer
Postat av: cajjan

hahahaha men fan vad jag hade givit vad som helst för att se detta! :D

2008-05-27 @ 10:00:24
URL: http://helloass.blogg.se
Postat av: fine

förlåt, emn detta livade verkligen upp deppade mig :)

2008-05-27 @ 13:34:37
URL: http://fine.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0