Schvammel

Jag har kommit på att den här bloggen är alldeles för osammanhängande. Mestadels för att jag är en lazy bastard, och aldrig får något bra flyt i bloggandet. Och kanske för att jag aldrig gör grejer kontinuerligt? Rutiner schmutiner.

Dagen idag har i alla fall varit riktigt bra. Träffade Fine vid 11 snåret och struttade hela vägen upp genom den soliga staden. Fantiserade om att vara på insidan av slottet istället för utsidan och förundrades över en riktigt bad-ass combover. Stackars lilla gubbstrutt som inte inser fakta. Hur som haver. Lunch blev det i alla fall. Sallad i Kungsträdgården, där jag blev lite sugen på att mata alla duvor så att det skulle urarta till något mayhem av fåglar överallt. Men jag hejdade mig. Alla gillar ju inte duvor, tydligen. Yes. Fika med Caj i Björnsträdgård på eftermiddagen, sippandes på en latte och klurandes på möjliga och omöjliga piercingar. Sen var min sociala dag i stort sett slut.

Nu sitter jag här, med en konstig känsla inuti. Sådär som det brukar vara. Jag kan inte förklara vad eller varför. Och behöver inte heller. Men något är det. Och det enda som hjälper då är The Kooks.

Kommentarer
Postat av: cajjan

den där känslan.. den där känslan är ett riktigt badass!

2008-05-26 @ 08:50:51
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0