tjockis tjockis hela dan'

Igår var det äntligen dags för Tobias överraskningsmiddag. Som jag aktat mig noga för att inte avslöja och därmed förstöra. Det har varit svårt som tusan. Allra jobbigast har varit att inte få ge honom hans presenter, hjärtslitande faktiskt. Han visste ju inte att jag ville vänta till middagen. Fy. Som förövrigt blev otroligt mysig med fina männsikor och alldeles för mycket mat. Idag är det den bautastora kanelbullens dag, grattis. Men innan vi satte i oss de var vi ute och gick ganska länge. Inte för att det egentligen kompenserar någonting alls, det känns mest bara bättre i mitt huvud. Nu ska jag vira filten lite tajtare runt mig och bara mysa resten av kvällen. Tjarå.

Ps. Det här är en riktigt jävla stor kanelbulle. Ds.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Du är fruktansvärt snäll, pandan.

2008-11-24 @ 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0