Ner som en pannkaka

Krasslig och ynklig vaknade jag mitt i natten, varm som en wokpanna. Och några timmar senare, när klockan ringde, kände jag mig inte mycket bättre. Ish. Det passar inte mig att vara sjuk, jag vill alldeles för mycket hela tiden. Jag har inte tid att vara orkeslös. Hur mysigt det än är att ligga på soffan och ta hand om sig själv. Bah. På eftermiddagen slackade jag hemma hos Fine & Tobias ett tag. För att inte tappa greppet helt om världen utanför mitt snoriga huvud. Fine lagade mumsig mat, efter att de haft "duntoffla-krig" i lägenheten. Mina guldklimpar. Jag lagade nyss falsk ugnspannkaka (lchf) och den blev kanongod. Det är ju så jävla kul att laga mat, synd att ingen är här med mig och äter upp den. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: fine

18e och 20e november är heliga datum from now on. PLUS lördag förstås!



och snart, snart kan jag komma och äta all din mat, fina du.

2008-10-08 @ 21:59:33
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0