The doctor is out

Prick åtta tog jag tag i migsjälv och ringde till en vårdcentral. Nu jävlar ska jag bli frisk. Men. "Fyra av våra läkare är sjuka, så du kan inte få någon tid just nu. Ring imorgon igen, om du har tur får du en tid då". Vadfandå. Inte okej. När till och med alla läkare är sjuka, då är det illa. Det får de ju bara inte vara, läkare ska alltid vara friska. Så jag får sitta här med tungt huvud och snällt vänta på morgondagen. Typiskt. Ingen morgonpromenad fick jag heller, för det ösregnar ute. Men trots nederlag och pissväder är jag på ett strålande humör. Godmorgon på er.

Kommentarer
Postat av: cajjan

du får ju dit akut förstår du väl.. (:

2008-10-16 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0