I have a melon in my rucksack

Gårdagens.
Finey fyllde 23år. Jag och Tobias överraskade med pysselkväll och bakade grodor i grönglittrig lera. Fantastiskt fint underskattat nöje. Jag önskar att jag hade ett helt rum fyllt med bara pysselsaker. Åh. Vilket dröm.

Dagens.
Efter en smockad dag på jobbet gled jag hem till lilla Cajsa med en överfylld matkasse. Det svängdes ihop fruktsallad som skulle kunna mätta en mindre befolkning. Vi satte i oss näsan alltihop, såklart. Den där spärren "ät inte mer nu för då  spricker du" finns inte riktigt. Aj. Till frukten tittade vi på FernGully. Mysfilm, med lite för mycket sång. Nu ska jag slänga mig i sängen och bara ligga stilla, min överfulla mage behöver det. Pussgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0