The things we do

Jag och min bästa Fine är lyckliga över den soliga helgen.

På Gröna Lund kan man snurra och fara,
akta så du inte trillar av bara.
I pausen kan man äta socker som är spunnet,
och gosa med nallebjörnen man vunnit.

Upp i luften sen rakt ner,
jag vill åka mer och mer.
Nere på marken Pandan står,
med fötterna tryggt på jorden hon bäst mår.

(Tozz ville vara med och leka)
Vad är det jag ser?
Är det en elefant som på berg-o-dalbanan åker ner?
Nej vid närmare betraktande jag vet, och ler.
Det är Tozz som far och flyger.
Stackars berg-o-dalbana kommer nog aldrig att åka mer.

Kommentarer
Postat av: fine

haha! va underbart!! ;D

2009-04-24 @ 18:06:48
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0