she moves in her own way.

Sista augusti. Det betyder att sommaren officiellt är över. Jag gillar det inte alls. Min sommar var fantastisk på så många sätt. Fina människor, ljusa och sena nätter, bekymmerslöst och galet. Jag hade kunnat lägga upp tusen bilder och skriva en hel roman men här är i alla fall en smula av kakan som var min sommar. Ledmotiv Kings of Leon–Sex on fire.

27 juni. Bjuder på somrig middag.


4 juli. Hittar sommartrötta tigrar hemma i Småland.


15 juli. Målar läpparna knallröda och bjuder in vänner som sitter i mitt kök hela natten.


22 juli. Drömmer mig bort i mammas fina kokbok och bakar cupcakes.


25 juli. Sitter på Eriks balkong, som så många gånger förut, innan vi åker till Helsingborg.


27 juli. Sitter På Sandras altan till klockan 7 på morgonen. En utav de bästa nätterna.


1 augusti. Tillbaka i Stockholm med min vapendragare arm i arm.


23 augusti. Åker på slottstur med två favoriter.


25 augusti. Går på fest med temat Sommarsorg och dansar mig svettig på Ace.


29 augusti. Avslutar med att spela tennis mitt i natten med Kajsa och GB Gubben. Sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0