bedtime stories

Resten av månaden kommer bli jobbigt fattig. Varför räcker aldrig pengarna till? Imorgon går mitt SL-kort ut, helt plötsligt, och där går sexhundra spänn *poff* hejdå. Kul. Men jag är glad ändå. För jag har faktiskt fått både klänning, fina underkläder och en röd DePalma jacka för slantarna. Nästa månad planerar jag ny kamera. Yep. Imogon är det den där fredagsdagen igen, och jag förstår inte riktigt var veckan tog vägen.?. Var det inte typ igår jag satt i soffan och hade en mysig lördagsmorgon? Tydligen inte. Den här helgen vill jag hemskt gärna gå till Tikiroom och dricka fina dinkar, vara utomhus mycket och käka fredagsmiddag med min roomie. Det låter som en plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0