holding on to what's golden.

Utvalda favoriter.

Fredag. Vi åker till Telefonplan, dricker äckliga rosa shots, illgröna drinkar och skriver saker på varandras händer.


Lördag. Jag och bästa Fine åker Redline tills allting blir en dimma.
Jag tappar bort halva migsjälv och slutar på hallgolvet. Ovanligt. Right on.


Måndag. Våfflor och öl hos tozz i Highvalley. Ni ser ju hur sinnessjukt gott det var liksom?


Onsdag. Rosé med Lotta på Snaps. Den allra första. Jag vill bara ha mer.

Idag, torsdag.
Jag lyssnar på min Sommarjävel-lista, drömmer och väntar på en ny fin fredag.

Kommentarer
Postat av: fine

yay! fin du.

2010-04-16 @ 08:07:12
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0