Då och nu.

Drack de sista Kvarnenölen med Kajsa. Jag saknar dig.


Hade hejdå-fest på jobbet och fick en skitstor gul plastkanin, som snabbt döptes till Sonny, och en frän skateboard i present. Vi drack för mycket öl, åt för mycket mat och dansade för mycket till Drängarna. Jag saknar er också.


Sista kvällen i Stockholm käkade vi vitlök på bo's, såklart. Efteråt kramades jag med alla fina, sa "hejdå vi ses snart" och gick hem och grät ögonen ur mig.

Här hemma dricker jag kaffe ur en My Little Pony-mugg varje morgon, bränner sönder mitt rosa skinn i solen, våldgästar alla, dricker Gin&Tonic och slår halvt ihjäl mig, äter pannkakor, tänker på livet och vad fan det ska bli av mig, kör på utflykt och bara finns. Och trivs.



Kommentarer
Postat av: fine

åhh. låter ju helt jävla fantastiskt!

2010-06-21 @ 06:38:25
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Two olsson sisters

varför en stor gul plastkanin?:P//Emma.

2010-06-21 @ 07:45:48
URL: http://www.twoolssonsisters.com
Postat av: josephine

det står en skitstor gul plastkanin i en minirondell på min gata. Har din rymt eller ynglat av sig? Vet du var din kommer ifrån? Skulle gärna köpa en egen.

2010-08-01 @ 20:14:47
Postat av: Amanda

Min är en gammal Sony-kanin, från Bravia reklamerna för några år sen. Har iofs inte sett honom på några dagar nu, det kan ju hända att han är ute på rövartåg.

2010-08-02 @ 00:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0