24 and so much more.

Att fylla år är en bra grej. Tröttnar aldrig. Hela dagen är liksom alltid lite magisk, hur gammal jag än blir. Allt började med ett skitfint paket som jag öppnade i sängen, papper överallt, med en kamera i. Wah! På posten kom finaste brevet, så fint att jag nästan lipade lite. Det är tydligen så man reagerar nuförtiden, på allt som känns lite fint i hjärtat. Arielhåret fick lite mer färg och naglarna blev en aning svartare. Både Sandra och Sofia hann hälsa på mig och på kvällen lagade jag vrålgod middag till familjen och mormor och morfar. Tusen kakor till efterrätt, minisemlor också såklart. Sen måste man dricka vin och äta bästa sourcream & sweetchilli chipsen, annars har man inte fyllt år på riktigt. Och så är det med det, pusshej.


Kommentarer
Postat av: fine

yay! kamera! yay!

2011-01-28 @ 21:14:04
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0