Waddapp Mahomo?

Jag tänkte väl på nån slags årsresumé först, men det struntade jag i. Så det blir bara lite random från veckorna som gått. For now.

Dra på sig leopardbenen och dra ihop en fest.


Elin kommer såklart och håller låda på ett skidglasögonvis. Bäst.


Oliver tycker det nya aslånga köksbordet är alldeles lagom för att bre ut sig på. Jag läser mest Harry Potter.


Sofia fyller år, då kan man äta en kanelbulle och ge henne paket för att hon är så gylli.


Sen kan man klä sig enbart i Eriks kläder och tycka att man är rätt rolig, bara för att man kan.


Om tio dagar fyller jag år. Shiet.

Kommentarer
Postat av: Fine

Åh, gylli Sofia. Och semla!!

Paketpaket på din pölsedag, snart!

2011-01-15 @ 21:19:25
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Tobi

Tio dagar? Nio nu. SHIIEEEEEEET... http://www.youtube.com/watch?v=-0hjSaYCRnA&feature=related

2011-01-16 @ 07:36:25
Postat av: Pandan

Undrar om jag ska bjuda på pölse den 25:e? The Official day of the red sausage! Matchar mitt hår ju.



Haha! Det är exakt så jag tänker det i huvudet när jag skrivet shiet. armbandsklockrent!

2011-01-16 @ 10:07:54
Postat av: elin

hahaahhaa bilden!! xD

2011-01-16 @ 13:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0