Är vintern över nu, snälla?

Idag är det nästan vår! Eller nja, jag frös inte när jag gick till jobbet, solen skiner utanför fönstret och när jag slog upp ögonen vid 07.00 var det inte helt kolsvart ute. Då är det vår säger min hjärna och mitt solstrålelängtande ansikte håller med. Man mår så mycket bättre av "ljust" väder, men det är ju allmänt känt. Jag vill ha sommar! Sitta på filt i parken, dricka öl utomhus, trippa runt i klänningar, använda solglasögon och kura skymning utan behöva vara inomhus. Härligt härligt.
När sommaren kommer ska jag äntligen få använda mitt fyndade CM linne. Great!
image342

Kommentarer
Postat av: cajjan

varför ska du vänta med det till våren?

2008-02-13 @ 12:32:26
URL: http://helloass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0